سه‌شنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۸

خواندن و خرید کتاب های لاتین به صورت آنلاین



کلمه گوگل (Google) برگرفته از واژه ریاضیاتی googol می باشد که اشاره ای به عددی متشکل از 1 به همراه 100 صفر در مقابل آن دارد. در واقع گوگل بیان گر عددی بسیار بزرگ است. هر چیزی در جهان به این اندازه نمی باشد. حتی ستاره ها، ذرات گرد و غبار و اتم ها نیز قابل توصیف با چنین عددی نمی باشند. گردانندگان گوگل با هدف سازمان دهی اطلاعات انبوه و بی شمار موجود در شبکه اینترنت چنین نامی را برگزیده اند.

گوگل که همواره به دنبال کمال مطلوب موتور های جست و جو یعنی سرعت، دقت و سهولت دسترسی بوده است، هم دربین کارشناسان و هم در مبتدیان به دلیل سادگی، سرعت و داشتن آگهی های تبلیغاتی کمتر نسبت به سایت های دیگر محبوبیت بسیاری کسب کرده است.

یکی از قابلیت های بسیار جالب گوگل امکان سرچ کردن کتاب ها و خواندن و خرید آنها به صورت اینترنتی می باشد. قابلیتی که شاید کمتر کسی از آن مطلع باشد. برای مشاهده و استفاده از این قابلیت گوگل به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
http://books.google.com

شایان ذکر است که شما نمی توانید کتاب را به صورت رایگان دانلود نمایید. بلکه در صورت خرید اینترنتی، می توانید آن را دریافت نمایید. با بهره گیری از این قابلیت گوگل تقریبا می توانید به تمامی کتاب های معروف لاتین به سهولت درست رسی داشته باشید. همچنین متذکر می شوم شما می توانید کتاب را به صورت آنلاین بخوانید، البته نه به طور کامل. بلکه کتاب قطعه قطعه نمایش داده می شود. یعنی به طور متناوب صفحاتی از کتاب نمایش داده نمی شود.

هیچ نظری موجود نیست: