جمعه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۸

نظر سنجی الگو های طراحی آموزشی آنلاین


یکی از دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی در حال انجام تحقیقی در زمینه طراحی دوره های آموزشی آنلاین می باشد. جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در این تحقیق از طریق پاسخ افراد به پرسشنامه ای به صورت آنلاین انجام می شود. این پرسشنامه به زبان انگلیسی نگاشته شده است. بنده قسمت مقدمه این پرسشنامه را برای شما ترجمه کرده ام؛ در صورتی که بعد از خواندن این مقدمه، مایل به پاسخ دادن این پرسشنامه هستید به آدرس زیر مراجعه کنید و به صورت آنلاین به آن پاسخ دهید:
http://www.zoomerang.com/Survey/survey.zgi?p=WEB229FNZBU7F5


همکار گرامی

نام بنده روح الله خدا بنده لو است و بنده دانشجوی دکتری در دانشگاه پوترا مالزی
و دارای تخصص در زمینه طراحی آموزشی برای آموزش آنلاین هستم.
بنده در حال جمع آوری اطلاعات در مورد تخصص های مطرح و مهم در طراحی آموزشی و آموزش آنلاین در آموزش عالی هستم.

شرکت در این بررسی به صورت داوطلبانه می باشد و شما می توانید مشارکت خود را در هر زمانی که مایل باشید خاتمه دهید؛ بدون اینکه جریمه ای از این بابت متحمل شوید. تمام مستند سازی های شرکت کنندگان به صورت محرمانه حفظ و نگهه داری می شود.

شرکت کنندگان در این نظر سنجی، باید از طراحان آموزشی، مدیران برنامه های آموزشی آنلاین، یا افرادی در نقش هایی مانند نقش های زیر باشند:

- دارا بودن سوابق پژوهشی یا در دست اجرا داشتن پژوهش در زمینه طراحی آموزشی و کار کردن در این زمینه برای مدت حد اقل 5 سال.

- داشتن کار های پژوهشی چاپ شده در زمینه طراحی آموزشی و آموزش آنلاین.

- و داشتن تجاربی در زمینه طراحی و تهیه برنامه های آموزشی آنلاین در آموزش عالی.

اگر این معیار ها در مورد شما مطابقت نمی کند، من از شما خواهشمند هستم که این پرسشنامه را به همکار دیگری ارسال کنید که می دانید این معیار ها در مورد او صدق می کند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام من دانشجوی تکنولوژی آموزشی دانشگاه ملایرم.خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید

ناشناس گفت...

سلام
در مورد آزمون دکترا بیشتر منابع معرفی کنید .ممنون

خودم گفت...

همان طور که در وبلاگ نوشته ام این منابع صرفا منابع پیشنهادی است. منابع آزمون دکتری به طور کامل از قبل تعیین شده نیست. بلکه دانشجو باید بر اساس نگرش خود یک سری از منابع را برای مطالعه انتخاب کند و همچنین سعی کند منابع مهم را نیز بخواند. کتاب های مورد نظر برای مطالعه را باید خودتان انتخاب کنید.

الهه ولایتی